Lijkt het jouw wel wat om te switchen van een papieren financiële administratie met mappen, orders en dus heel veel papier, naar een digitale administratie waarbij je alles makkelijk op je computer of in the Cloud kunt terug vinden?
Dan heb ik hier in deze aflevering een simpel stappen plan dat je kunt toepassen om dit zo praktisch en makkelijk mogelijk aan te pakken. Op die manier kun je voortaan gewoon alles digitaal terugvinden. Dat scheelt veel ruimte en onderhoud!
Ik ga in de vorige aflevering (aflevering 29) overigens dieper in op hoe je het beste met financiële post die binnenkomt om kunt gaan, dus ik raad je vooral aan om die aflevering ook even te beluisteren! Dat kan ook direct op Spotify of Apple Podcasts.
Ik vind het super leuk als je me laat weten wat je van deze aflevering vond of als je hem op je socials kunt delen. Je kunt me vinden op Instagram (@gelukkiger.met.geld). Je mag me ook altijd voor vragen of opmerkingen een berichtje sturen!
Wil je automatisch een berichtje ontvangen als er een nieuwe aflevering van deze podcast beschikbaar is? Klik dat op het ‘+’ teken.